Dagens händelser

Wooho.
Idag har jag beställt en as fin vinterkappa från cheap monday, och köpt nya vita converse då mina andra var helt åt helvete. Visst sved det ganska mycket i plåboken, men jag ser det endå som investeringar så då är det fett värt det.

Jag har förutom att shoppa, och bränna pengar på alkohol pluggat som ett litet psyk. Dock har jag hunnit med att få allt gjort som måste göras inför torsdagens seminarie, så jag kan ta det lungt med skolan tills dess.

Ikväll vankas det träning, och därefter ska jag möjligen dra på rookiefesten och titta förbi en snabbis. Folk må tycka att jag är dryg som ett jävla helvete för att jag hoppar festen och tränar istället. Men för att kunna plugga måste jag träna, och för att slippa ångest måste jag plugga så. Säga vad man vill om det, men mitt välbefinnade går fan före en dålig fylla...hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0