Tandlös

Jaha, ser på fan här kommer ett inlägg endå.
Jag skriver och jag skriver på min hemtenta och funderar på om jag kommer få till det klokt.
Stressen är nämligen här och lurar, har egentligen bara 4 dagar på mig sammanlagt på att bli klar med tentan. På fredag ska jag ju på SM och blir borta hela helgen, och sen försvinner två extra dagar nästa vecka, då jag ska till Gotland med Rick.

Så hur vet jag att jag är stressad egentligen? För jag känner mig inte ens stressad i kroppen, men det gör tydligen mitt undermedvetna. I några dagar i ej inbördesordning har jag drömt att jag har bitit sönder mina tänder, eller att de har varit nära att falla ut. Det är tydligen ett tecken på "höga excistensiella krav bla bla bla,stress".

Så nu vet ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0