Löpningsrundan from hell

Idag har jag varit riktigt korkad.
Gick upp vid 9, och stack ut och löpte ganska så direkt efter att jag klev upp.
Dock hade jag glömt bort att jag hade lovat mig själv att inte springa förens om ngra dagar, eftersom jag inte kännt mig hundra i kroppen, hjärtklappningar och möjligen en släng av pollenallergi.

Hursomhelst kom jag hem ganska nyligen från löpningsrundan from hell.
Allt gick åt helvete, och nu är jag helt mongolojj i kroppen, och med andningen.
Så nu ska jag fan inte springa förens jag är hemma från Halmstad, istället får jag gå som ett psyk för att få mig lite motion i veckan. Volleybollträningen är nämligen inställd hela veckan, så det suger ju.

Nu ska jag ta tag i tvätten.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0