Låt mig höra kärlekens tunga



Håkan igår var fint. Riktigt fint. Har ju förvisso varit på "bättre" konserter med honom. Så jag antar att han per automatik levererar bättre i sin hemstad Göteborg. Men för att vara en "mindre bra konsert" för att vara Håkan. Så var den så sjukt jävla sinnes sjukt bra och värd. (Så då kan ni fatta hur jävla bra han t.ex. var på WOW2010?)

Hursomhelst så avrundades kvällen med "Det är så jag säger det", med inslag av Eldkvarns "Kärlekens tunga", såklart. Och detta var ta mig fan det finaste jag hört på länge. Tårarna var riktigt riktigt nära (och då ska ni veta att jag inte har lätt till tårar) Magnifikt!

Detta klipper jag lagt upp är inte från gårdagens konsert utan från 2008, men det är minst lika fint.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0