Fina måndag

Med att risk att låta übertöntig valde jag endå att ha "fina måndag" som rubrik till detta inlägg. Klyschigt va?
Å andra sidan är det så min måndag har varit idag; fin.

Startade dagen med att pussa på en fin kille.
Sprang sedan min vanliga runda i stan, med håll förvisso (och träningsvärk från gårdagens löpning)
Därefter har resten av dagen spenderat i Rönnby med Therese och Pontus. Vi (läs Theese) lagade mat och fixade, gick en runda, solade lite och kollade på film. NICE.

Tyvärr var jag tvungen att lämna kärleksparet. Så nu sitter jag här och glor som ett mongo. Ska strax ta tag i pluggandet osv, och tillaga morgondagens lunch. Men vad bryr ni er om det.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0