Chillar

Idag har det varit en riktig chill men nödvändig dag.
Rick sov här i natt, och sen i morse har jag tvättat så nu hänger det tvätt överallt här.
  Förutom att tvätta har jag varit på Hälla med Joanna och Linette, för att spana in rean på IKEA, vilket var en dålig idé. Det var helt sinnes sjukt mycket folk där, eftersom de ska flytta Ikea till Erikslund och därmed hade 30 % rea på allt. Så ni kan ju tänka er... folk köade in, och trängdes som att de befann sig i Ullared. Så ja fy fan det var skabbigt.

Jaha utöver det då, vad har hänt?
Inte mycket ska jag tala om för er. Jag har pluggat lite, beställt tågbiljetter till mig och Ricken, och nu ska jag dricka kaffe!

Snart vankas det även träning, så det ska bli riktigt kul!

/ Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0