6 gången gillt

Har precis varit ute och sprungit min "vanliga" runda, och så har jag kört lite styrka på det.
OBS att jag skriver lite, för det finns fan inte utrymme för att göra tusen olika grejer i den här lägenheten. Jag har legat på min matta och gjort lite olika övningar, och den är ju inte lite skabbig...så ja ni förstår nog situationen.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, och fixa lite i lägenheten. Om någon timme kommer nämligen Linette hit, så det måste se anständigt ut tills dess. Sen ikväll drar vi och Anna-Karin iväg på Håkan konsert i stan, och det kommer bli så sjukt underbart. Det blir 6 gången jag ser honom live ikväll, så idag hoppas jag på riktigt ös!


(http://www.resume.se/nyheter/2010/10/04/en-stark-och-trovardig-pla/index.xml)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0