Yo

Hej gott folk.
Sitter här på mitt arsle och drygar, försöker hitta ambitionen till att skriva på mitt arbete. Okej, jag är i stort sätt klar med den första frågan, men endå. Jag pallar inte stressa ihjäl mig i morgon med det.

För att då sammanfatta dagen lite kort kan jag berätta att Therese har varit här och lånat min bok lite. Då hon inte får sina böcker förrens i morgon.
   Efter ett stunds läsande stack vi till staden där jag tog en fika, och hon åt lunch. Stället var väll egentligen inget att hänga i julgranen men det fick funka endå, en söndags eftermiddag.
Slutligen så har jag tvättat lite, bokat in en ny tvätttid och skrivit lite på arbetet då. Givetvis.

Nu sitter jag fortfarande här och drygar och önskar att motiviationen skall komma krypande. Men kommer den? nej just precis, det gör den inte.
Men men, nu ska jag verkligen försöka hitta något vettigt att skriva från boken, och sen ska jag banne mig sova!
För i morgon ska jag ta mig fan vara klar med uppgiften innan klockan 9.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0