Utvecklande daaag

Hej!
Idag känner mig levande, eller ja mer levande och duktig än resten av veckan.
Hade föreläsning idag på morgonen i pedagogik, och herre min jesus vad jag älskar det.
Vår föreläsare är ganska ung, och möjligen ganska flummig, men jag älskar det endå. Älskar sättet han lägger upp allt på, alla tankar, reflektioner, och nya tankar han ger upphov till. Det gör att tiden går sjukt mycket snabbare, plus att man faktiskt lär sig något och har KUL. 

   Sen har jag även träffat Frida, snackat lite, fikat lite. Gått på en "studietekniks föreläsning/kurs", som jag inte kommer fortsätta med. (Det gav liksom ingenting)

Dammsugit har jag även gjort, och pratat med Nicko Picko på telefon. Men annarsssss sååå....
Ja jag ska läsa lite pedaogogik ikväll, bara för att min föreläsare peppar mig till det. Heheh...

Och sen, ja sen kommer geten hit. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0