Trött, död

Tror aldrig jag har varit såhär trött i hela mitt liv.
Duschade iofs precis, så jag är väll någorlunda på G nu.
Dock hatar jag mig själv, för jag ska hoppa volleybollträningen ikväll, och jag lovade ju kyle att jag skulle komma. Ush och fy för mig.

I alla fall, ska skriva klart arbetet någon jävla gång, har endast några meningar kvar. Men endå. Jag måste sluta vara så jävla slö. Har planer på att gå och lägga mig runt klockan tio ikväll, eftersom jag inte sovit ordentligt på hela veckan. ILLA.

P.S funderar på hur coolt det vore att tatuera in talet 18 någonstans på kroppen. Känner att just det talet betyder ganska mycket för mig, såå hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0