Det är sjukt bra!

Alltså galet vad sjukt bra allting börjar forma sig.
Jag älskar staden Västerås, storleken är perfekt och människorna här är jättetrevliga.
Jag älskar mitt lilla rum eftersom det bor trevliga människor här, de är lugnt, och jag har nära till allt viktigt.
   Igår var det dessutom välkommstfest med våra faddrar och det också SJUUKT trevligt. Lärde känna ganska många igår dessutom, så ja jag tror att de här tre åren kommer att bli sjukt roliga.

   Idag har jag varit på stan med Therese och sen så skulle vi ha föreläsning. Men föreläsningen var något ut över de vanliga. Det blev värsta fighten mellan två av mina klasskompisar. De slutade med att en sprang ut och skrek "såhär skulle det aldrig ha varit i USA!".
Men sedan så visade det sig att de bara var en bluff, och att dessa två har lurat oss hela tiden. De är egentligen faddrar, och allt de sagt har varit lögn. HEELT SJUKT!

Aja.
Nu ska jag börja fixa mig lite för det vaknas fest ikväll igen! Premiär för kåren ikväll! Wohoo.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0