Trötthetens påtaglighet

Halli hallå.
Känns som jag aldrig varit tröttare i hela mitt liv.
Har en sånn jävulsk huvudvärk, har varit på skolan tills klockan 9 ikväll.
  Hade en asflummig kväll igår, först förfest med beware och efter det premiär på kåren.
Ah herre min gud, det var så fult. Ibland kan man ju ställa sig frågan vad i helvete jag håller på med. Ibland vet jag inte ens själv, men a... skämma ut sig är väll inget nytt för mig.
   Hursomhelst så var jag hemma vid 1, och gick och la mig klockan 2. Det låter ju endå ganska lovande eller? Det kanske man borde tycka, men med tanke på att jag hade föreläsning vid 09.15 i morse var det inte lika kul.
   Kaffe har därför varit det jag levt på idag.

Resten av dagen har jag haft föreläsning om referensutformning, druckit kaffe och snackat politik med Josefine, och slutligen kollat på lite spex.

Nu ska jag snart sova, för jag är så jävla trött.

Frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0