Run bitch run

Yo!
Har precis duschat och ätit. Jag har nämligen varit ute och sprungit med min käre granne, och en kompis till honom.
Sträckan vi sprang var på cirka 3 km, och ligger typ en kvart från min lägenhet om man går. Så först gick vi alltså dit, och sen kom vi fram till "Rocklunda" som det så fint heter. Där fanns det massor med olika spår, i olika terränger ute i skogen då såklart.
Vi körde på i ganska lagom tempo, och jag hade inga problem med att hänga på. Det kan ju ifos bero på att jag alltid mer bli pepp när man springer i grupp, men ja.
Det var jävligt givande iaf, så nästa vecka ska jag troligen ge mig ut dit själv.

Hursomhelst, jag struntade alltså i volleybollen idag för att springa. Nu ska jag istället skriva klart resten av eximinationsuppgiften och chilla lite. Ikväll kommer Rick hit, så det gäller att vara klar med arbetet tills dess.

Frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0