Pluggande!

Yes people, jag studerar, studerar, och studerar lite till.
Idag började dagen med att Josefine kom hit, vi drack te och skrev lite på våra eximinationsuppgifter-
Mot lunchtid så drog vi till skolan, åt mat med några andra bävrar och fixade diverse nödvändigheter.
Runt eftermiddagen träffade vi Therese, och då gick vi tillbaka hit och diskuterade lite inför seminariet som är i morgon. Vi drack lite mer te, snackade lite till, och sedan anslöt även Philip sig till vår lilla samling.
Slutligen drog folk hem, Philip stannade lite så tjötade vi lite och sen drog även han hem.
Och nu sitter jag fan här!

Jag är helt jävla slut i huvudet, och jag vet varken ut eller in. Jag är i stort sätt klar med inlämmning men jag håller bara på och finslipar det sista lilla. jag får verkligen paaanik!
Inlämmningen ska jag skicka in senast klockan 11, och egentligen borde jag göra tusen grejer innan dess. Typ handla frukost, köpa glödlampor. YOU NAME IT!

Men nä, iställer stirrar jag mig blind på frågorna om förförståelse och vetenskapsteorier. Herre min jesus säger jag bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0