Morgonstund, har Müsli i mun

Vaknade som vanligt vid klockan 9 i morse trotts att jag har sovmorgon.
Och jag vet att ni ställer er frågan "varför i helvete stiger man upp så tidigt om man man har chansen att sova?" Jo för att :

Det är ett stort jävla hål i min rullgardin som läcker in ljus. Plus att rullgardinen är så ljus att det aldrig blir riktigt mörkt i mitt rum. Där har ni anledningen. (Och nej, det är inte jag som tagit sönder den, det var så när jag flyttade in)

Så ja, därför kliver jag upp så tidigt, och försöker mig på att plugga dagen till ära. Vilket nog kommer gå kalas.
När jag inte pluggar så äter jag, ja ibland lagad mat. Men annars äter jag "tropisk Müsli". Tro ni inte på mig kan ni ju lyssna på detta sms jag fick i morse " Fått nåt gjort, eller bara ätit Müsli?".
Just precis, jag fick inget gjort. Jag åt bara müsli mest hela dagen igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0