Lökig

Är ganska lökig dagen till ära, tvättade aldrig bort sminket från igår. Det stinker gammal andedräkt i lägenheten, och mitt hår är ganska flötigt.
Därför försöker jag fresha upp mig lite, vädra lägenheten och försöker se någorlunda anständig ut.

Snart ska jag iväg med bussen, till min kära Theese, för att äta godis, och plugga. Känner att jag borde ta tag i mitt pluggande lite mer än vad jag gör just nu. Så jag ska skärpa till mig lite. Men det roliga med att jag just poängterar att jag ska åka buss, är för att jag aldrig har gjort det i V-ås ännu. Så det lär väll bli en upplevelse. Eheheh...

Hursomhelst, trotts en lökig dag. Så är denna dagen ganska fin. Somliga personer är dessutom lite finare än andra, så det är kanske därför jag är så glad.'

Nuuu ska jag laga. Så vi hörs kvinnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0