Koffeinkick, och pluggande

Hallå gott folk.
Sitter för tillfället och skriver på andra uppgiften i min psykologi inlämmning. Det är riktigt drygt, eftersom det känns som allt jag skriver blir riktigt töntigt. Men det är bara att skriva och se glad ut. Ska sitta med den tills sex, sju tiden och sen kommer Rick hit en vända. Så jag får skriva klart resten i morgon. Oavsett hur mycket jag får gjort idag.

Idag har jag egentligen inte gjort sådär överdrivet spännande saker. Jo jag var visserligen varit på lunch med Lisa idag, och hade jättetrevligt. Fick värsta koffeinkicken av kaffet inne på chicko så att jag inte kunde kontrollera mitt flumm. Plus att jag började skaka i hela kroppen. Riktigt stört.
Ja, sen gick vi runt på stan en svänga, letade efter JC.s nya butik men det var ju omöjligt att hitta. Så istället drog vi och luktade på parfym, och resultatet blev att jag numera stinker gammal kärring. Så ja dagen har varit bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0