K.O

Hej.
Har nog aldrig varit såhär K.O i hela mitt livl. Eller jo, dagen efter den senaste tältningen så.
   I alla fall, deltog i studentolympiaden trotts världens trötthet och det var la kul. Hahah finner inte orden. Men jag hade trevligt. Fick brottas i en sådann stor sumobrottar dräkt, och ja det var intressant. Jag förlorade direkt, men ja det var ju intressant.

För övrigt har jag upptäckt efter min tid här i Västerås, hur sjukt kul det är att driva med själv, och med andra på ett helt nytt vis. Dessutom så är det alltid kul när folk drar egna slutsater av saker som verkligen är helt fel. Men det är en helt annan historia, som jag tänker spinna vidare på. Bara för att folk spekulerar så mycket.

Nu ska jag plugga!!


PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0