Ja men hej

Nämn något som gjorde dig glad igår: Heheh...
Vad gjorde du kl. 8.00 i morse: fixade mig iordning till skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan: pratade i telefon med min moder
Det sista du sa högt: "HEJDÅ!"
Det senaste någon sa till dig: "Ahh vi hörs hejdå" - Dajla
Vad har du druckit idag: kaffe, kaffe, mineralvatten och kaffe
Vad var det senaste du åt: hahah naturgodis pinsamt nog
Vad var det senaste du köpte: mjölk och fimjölk
Vad är det för färg på din ytterdörr: grå
Vad är det för väder hos dig nu: blå himmel :D
Godaste glassmaken: cheescake
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: verkligen inte, snarare ytlig attraktion
Sover du tungt: Hahah verkligen inte nuförtiden, är helt stressad och förvirrad
Drömmer du mardrömmar: naae inte särskilt ofta
Trivs du med ditt jobb: Har ju inget jobb just nu, men jag trivdes på tidsam iaf
Favoritklädsel: ingen aning, min jeansskjorta antar jag
Favoritlåt just nu: Fröken Sverige - Charlie
Vad ser du om du tittar till höger: ett träd, en cykel, och ett våningshus
Vad gör dig glad just nu: Hahaha, diverese saker...
Vad ska du göra härnäst: öppna sociologiboken och läsa lite
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: förvirrad, och glad
Favoritgodis: Fudge, är det enda rätta!
Kläder just nu: skjorta, och strumpbyxor
Sommarplaner: jobba? har inte direkt några planer ännu...
Hur många kuddar sover du med: en eller två
Spelar du något instrument: kan spela gitarr någorlunda
Morgon- eller nattmänniska: det variera i perioder, just nu nattmänniska
Vad är viktigast för dig: att mina vänner och familj mår bra (klyschigt jag vet, men det är sant!)
Är du kittlig: OJA!
Snarkar du: ja det händer, fast jag pratar mer i sömnen
Stjärntecken: skytt
Äckligaste insekten: Brons
Längtar du mest efter just nu: morgondagen, då äre sittning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0