Intressanta och roliga iaktagelser

Nu har jag pluggat tillräckligt för idag, och så får jag ladda inför nytt plugg i morgon.
Insåg att jag kommer ha något att göra gällande plugg ungefär i 3 veckors tid, och då snackar vi ständigt.
Ni vet sånna små uppgifter, som man ska läsa böcker inför och sedan skriva utförligt om på max 2 sidor. Ja precis, sådanna har jag i 3 veckor framför mig. En ny inlämmning varje vecka, och ett nytt seminarie varje vecka.

I morgon ska jag Therese och Josefine plugga och dricka te hemma hos mig. Det roliga är ju att ingen av oss har böckerna, men det får väll gå endå.

Något annat som är kul, är det faktummet att man ser rakt in grannarnas lägenheter, så pass mycket att man tillochmed kan utskilja färgen på ytterdörren. Det innebär alltså att de kan se lika mycket in i min lägenhet som jag kan se in i deras.

Och ja det innebar att jag såg en naken man i fönstret mittimot. Intressant.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0