I sökande efter logiska förklaringar

hej gott folk.
Har precis tagit en paus från mitt pluggande. Jag läser 3 kapitel på totalt 90 sidor som jag ska ha inlämmning på tisdag om. En sak vill jag dock understryka, att det jag faktiskt läser är någorlunda intressant även om texten och själv ämnet är ganska flummigt. Det handlar om sociologiska perspektiv och tänkande, så jag ska försöka plöja igenom det mesta idag eller i morgon.

I morgon ska jag på sittning med Beware, och temat på denna sittning är "den lilla röda". Hur kul är det egentligen? Alltså det som ska poängteras i detta är att jag absolut inte klär i rött för fem öre, och att jag Judit och Lisa letade efter snygga röda kläder i över 2 h på stan idag ; utan resultat! SUG PÅ DEN!
Därför ska jag vara jättetråkig i morgon, bära en svart klänning, måla mina naglar röda, ha röda trosor, och köpa ett par röda öronhängen. Crazy med andra ord.

Hursomhelst så ser jag verkligen fram emot detta, så i morgon ska jag söka efter mina öronhängen, köpa glödlampor (den på toan är sönder...), och plugga lite.

Men som sagt, det blir nog kul. Nu ska jag fortsätta att läsa lite!

PUSS!

P,s: Jag funderar på att åka till Värnamo eller Göteborg den 30 september till 2 oktober. Om någon vill ses kommer jag kanske ner. I annat fall åker jag till Göteborg. Hör av er!

Kommentarer
Postat av: kesak

Du är väl dum i huvet som inte tror man vill träffa dig...

fan ska du till gbg och göra?

2010-09-10 @ 19:24:50
Postat av: Funny

Men klart jag tror det, men vill gärna inte sitta och ha allt för mycket "dötid" hemma om du fattar.

Min storebror flyttar den helgen så funderar på att träffa han.

2010-09-11 @ 08:24:56
URL: http://papperskrafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0