Hej och hå

Ikväll ska jag äntligen få spela volleyboll!! OH MY JESUS som jag har längtat!
Ska spela ihop med högskolan, så vi får se hur det går. Har inte allt för höga förväntingar, vet knappt om jag kommer hitta till rätt ställe heller. Det var något snack om att vi skulle ses utanför skolan, men jag fattade inte riktigt vart det var. Aja, det märker vi...

Men, idag ska jag plugga lite psykologi, dammsuga och lite så.
Hur det blir med matlagningen vet jag inte riktigt ännu dock, det ser ut som helvetet själv i köket just nu. Tror det var lite vilt i köket igår. Vaknade till vid halv ett inatt och hörde massa skratt. Orkade inte bry mig speciellt mycket, men när jag klev upp i morse så var det fullt med disk överallt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0