Frysta grönsaker <3

Trotts omständigheterna är jag endå ganska glad idag.
Lagade en supergod middag idag, med lax frysta grönsaker och boulgur. Ja herre min gud vad gott det var. Har dessutom insett att frysta grönsaker är ganska jävla underskattat. Den frysta grönsak himmlen har infunnit sig i mitt studenthem and I LOVE IT!

Nu ska jag snart byta om, sen ska jag iväg och spela volleyboll med skolan.
Sen ikväll ska jag skriva det sista på mitt arbete, och därefter sova! Fy vad skönt!

I morgon ska jag luncha med Lisa, och kanske ränna lite på stan, köpa lite kläder kanske.
Har jag turen med mig kanske jag träffar någon annan sen med, men vad vet man.

Time will tell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0