.

Hallå ja!
Idag har jag äntligen fått sova ut. (Det var egentligen tänkt att jag skulle kolla volleyboll vid tio, men nä)
   Igår var det som sagt festligheter på schemat.Först satt vi som sagt hos Josefine på lite "förfest", drack vin och hade almänt trevligt. Senare så sprang vi iväg till hamnen för att åka iväg med båten till "elbafesten". Då träffade vi lite folk från klassen som vi sedan hängde med resten av kvällen.
  Sjukt trevligt och kul hade jag igår, och jag känner att förkyldningen bara blivit värre, men det är sååå värt det!
Värt var det dessutom på så pass att jag hittade min musiksoulmate igår med, ush blev helt exalterad och till mig! H3heh33

Nu ska jag ta och fixa mig lite, för att senare åka iväg och "storhandla".
Det ska köpas bröd, filmjölk och nuddlar. Tunga grejer alltså.

Ikväll är det fest igen heheh ops...men va fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0