deutsche volleyballe

Så nu är jag precis hemkommen från träningen.
Idag var det faktiskt riktigt roligt att spela. Vi började med att spela två och två, och då hamnade jag med den ena tysken som jag var med förra gången. Kyle heter han och är faktiskt ganska trevlig.
Hursomhelst, vi körde på jag och Kyle, mot några andra och det var sjukt kul eftersom spelet bara flöt på och levde livet. Blev tillochmed svettig, och det mina vänner var det år och dar sedan jag blev. Riktigt riktigt härligt!

Mot slutet körde vi 5 mot 5 blandade, och det var också riktigt kul. Nu känns det faktiskt ganska bra eftersom jag kommit in i det hela. Visst känner man sig aslajj i vissa situationer, men jag orkar inte bry mig!

Nu ska jag hoppa in i duschen, efter det skriva klart första uppgiften av eximinationsuppgiften. Sen är det tack och adjö för denna dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0