Dagsläget är följande:

Godmorgon!
Just nu sitter jag och är asseg. Det är lite white trash varning över det hela, har helt omatchande kläder. Dvs mjukisbyxor som är skottsrutiga, och ett linne med dalahästar på. Riktigt snygg med andra ord.

Igår blev det kanske inte riktigt som det var tänkt. Det var bara 5 st rookies på grillningen, och ingen hade något att grilla. På kvällen sen så var det bara jag och Therese och Rick kvar.
Sen när vi skulle till Kåren så vart det osäkert om vi ens skulle dit för therese skulle hem, men slutligen så gick jag och Rick dit och chillade lite.

Trevligt var det iaf, men min seghet är verkligen over the top just nu.

Idag ska jag städa lite, och sen blir det plugg och fika med Therese.

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0