Bring iiittt baaack

Jaha så sitter man här ännu en gång.
Gårdagen var väll intressant, vi kom aldrig in på Pluto för kön var förjävla lång. Så vi gav upp.
Jag Lisa, Linnea och hennes pojkvän drog till ett väldigt lustigt ställe vid namn "Å". Shyst musik var det, men väldigt konstigt upplägg med soffor på dansgolvet osv. Ja dit drar jag gärna någon mer gång.

Kvällen slutade sedan med att vi drog till Linnea, där jag blev påtvingad äckligt rödvin, och ja sen kom Rick.

Nu sitter jag då här, har missat min tvättid idag så jag får leva i white trash kläder resten av veckan? Aa eller kanske inte. Har i alla fall handlat, så snart ska jag laga mat, och därefter ska jag börja skriva på pedagogiken.

Hell yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0