Apelsiner och andra förkyldningsprocesser

Yo.
Kom nyss hem, har varit på stan idag och kollat om jag fått mina böcker. Men givetvis har jag inte fått det. Såklart. Man blir ju inte speciellt förvånad, eller så.
Men Josefine var shyst och lät mig bläddra lite i hennes, så vi gick hem till henne drack lite te och pluggade. Välbehövligt kände jag!

jag ska strax börja skriva lite på inlämmningen, men först ska jag äta lite apelsin. I vanliga fall avskyr jag apelsin, men Arash förespråkade om Apelsiner och om hur bra det är för att bli frisk. Så då var det ju givet att jag skulle köpa ett par. För min förkyldning vägrar ju som sagt att ge sig.

Så, just nu äter jag apelsin brainstormar och lyssnar på bra musik. :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0