90 talet ringde, de vill ha tillbaka sin DJ

Hej mina vänner!
Igår var det som sagt sittning, och det var nog det lajjaste jag varit med om. (På ett bra sätt)
Man hann knappt äta sin mat utan att man blev tvungen att sjunga en låt och grejja. Ah herre min jesus säger jag bara. Men det var kul!

På kåren sen var det helt OK, unmgicks med trevligt folk, men musiken som spelades där var fan inte okej! Det var allt från typ värsta house, (helt ok), lite hipphop och sen var resten 90-tals musik. Hörde bland annat:

Hipphopper låten, spice girls, markoolio, och blood hound gang.
Vet inte riktigt om det funkade...

Hursomhelst, kvällen var trevlig, och saker blev "uträttade", så det var bra!

Nu ska jag snart iväg för att delta i studentolympiaden. Det känns som det kommer bli as fult och kul. Mer om det får ni höra senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0