YO!

Godmorgon!
Jag har precis fixat i ordning mig, duschat, druckit kaffe och ätit Müsli (såklart).
Snart ska jag traska iväg till skolan för att plugga med Sofija i min klass. Vi har nämligen seminarie de tre kommande dagarna denna veckan, så idag ska jag förbereda mig för inför dessa. 

   Det har förövrigt inte hänt något nämnvärt de senaste dagarna. Igår var jag iofs med Theese och drygade, först hängde vi här (då jag var tvungen att städa köket), och sen drog vi till Rönnby och åt Ben and Jerrys och "pluggade".

Ja som sagt, det finns inte så mycket att uppdatera och berätta om. Då det mesta flyter på galant.
I morgon ska jag dock provspela i Kolbäck, så det blir ju något nytt att berätta om i morgon kväll då.

Hörs väll då antagligen.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0