Uppdatering från tvättstugan

Just nu håller jag på att tvättar, och för en gång skull verkar det inte ske något udda.
De gånger jag har haft tvättid har jag nämligen: missat tiden helt, råkat avbokat tiden, råkat sätta igång en extra maskin i onödan, och blivit uppraggad av en random snubbe från grannhuset. (Sist nämnda händelse är sann, men dock jävlig pinsam)

Men denna gången ser det ut som att allt gällande min tvätt kommer fortlöpa utomordenligt bra!

Jaja, för övrigt ska jag handla lite idag, och fixa lite saker. I eftermiddag kommer Rick hit och då jävla ska vi springa i Rocklunda. Känns som att det kan bli väldigt intressant att se hur detta kommer sluta, men ja...

Frid vare med er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0