Och bilen den går bra...?

Gott folk.
Har haft en riktigt degig, men bra dag idag.
Har umgåtts med Rick, ätit sushi, ätit ben and jerrys, druckit kaffe och spelat volleyboll.
Med andra ord har jag ätit och gjort saker jag tycker om.
Så går det när man är tönten och är nykär, hmm...

Aja, jag har storhandlat och fixat så livet är ganska underbart.
I morgon börjar pedagogikkursen, så det ska bli riktigt kul. Efter det ska jag nog luncha med lite folk från klassen, typ Philip, Josefine och Lisa iaf. Det blir nog riktigt trevligt.

För övrigt har jag fått en ny korridorsgranne som också är 91.a riktigt nice. Petrus hette han, och var allmänt trevlig. Nu blir det mer ös i korridorren alltså.

Och ja, på fredag ska jag hänga med Theese och hennes kompisar ut i Stockholm. Det ska jag bli galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0