Mytomaner, och koffeinberonde

Helvete, hade skrivit värsta långa inlägget och sen så...POFF är allt bort.
Aja för att sammanfatta det jag vill skriva ner så var jag ute på BMB (Blue moon Bar), igår med Theese och hennes vänner från Norrköping, vilket var mycket trevligt. 
   Det fulaste under kvällen var när en random ganska konstig snubbe började ragga på mig och berätta hela sin livshistoria för mig, då han trodde att jag som beteendevetare skulle kunna "analysera" och förklara varför han gör som han gör. Men det är ju ganska omöjligt, så jag fick lyssna han på hans ihopkok av historia, som involverade en syster som fick en storkes vid 9 års ålder (men som numera är frisk, HELT FRISK alltså), och föräldrar som fick cancer samtidigt och blev friska SAMTIDIGT. Plus en massa annat skit, det var ju kul att bli uppraggad av en mytoman. Han fattade liksom inte vinken heller, trotts att jag ba "Jag har pojkvän, så det går inte" när han gav mig ett skamligt förslag, ah jävla kött.

Idag har jag dock inte gjort så mycket spännande, jag har träffat Rick, städat lite, segat, handlat och lagat mat. Snart ska jag dock försöka ta tag i pluggandet, ta en kopp te och jobba gärnet.

Och på tal om Te, så försöker jag ersätta koffeinruset jag får av kaffet med Te istället. Jag försöker nämligen trappa ner med kaffet (vilket har resulterat i hemsk huvudvärk i flera dagar). Så nu jävla är jag på hugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0