Köper lyckan för pengar

Hej och hå. Nu har jag tappat läsare.
Kan ju ifos bero på att jag inte uppdaterar, för att jag är upptagen med annat. Som med att t.ex. ha ett liv. Vad vet jag, för mycket uppdateringar är ju egentligen något negativt.
Just nu så degar jag framför dartorn, har en stund för mig. Lyssnar på gudomlig musik såsom Marilyn Manson, och Cat power. Good shit alltså.

Har varit på ganska miserabelt humör idag, men Lisa har skänkt mig glädje idag hahah.
Vi var på Chicco och tog som vanligt en sallad, och en kaffe. Sen drev vi runt på stan på jakt efter en halsduk till mig. Men istället för en halsduk hittade jag ett par cheapmonday-jeans, och en assnygg väst från Monki som jag drömt om. Så jag har köpt lycka för pengar istället. Hahah

Utöver det har jag kollat lite i hennes kurslitteratur, eftersom jag GIVETVIS inte har fått min ännu. (Men i morgon är det föreläsning om boken så det är nog ingen fara)

Hursomhelst, så blir det inget Stockholm i morgon då Theese är sjuk. Istället ska jag kolla på komikern Soran Ismael som kommer till Kåren i morgon. Så det blir nog fett bra endå.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Kesak

för att du inte uppdaterar? haha, tycker du uppdaterar jämt, ibland flera gånger om dagen? xD

2010-10-08 @ 18:45:11
Postat av: Kesak

eller! så kan det bero på att andra har skaffat sig ett liv ;) jag vet inte, men jag lämnar dig inte :D

2010-10-08 @ 18:47:33
Postat av: Funny

jag följer dig med, kamrat <3 i alla tider

2010-10-10 @ 15:11:58
URL: http://papperskrafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0