Kladdkaksbak i korridoren

Yo.
Kom precis "hem" till min boning. Har nämligen spenderat hela eftermiddagen i köket tsm med mina roomies och bakat kladdkaka. Vi lyckades riktigt bra med kakan, och till det öste vi på med andra sötsaker såsom, kaffe, varm choklad (som markus fixade) och grädde med vaniljsocker och vanligt socker i. Men fy fan vad gött det var.

När allt var fixade satte vi oss i Markus lägenhet och åt skrattade och pratade en massa. Det var mycket trevligt, sen är det ju kul när man blandar engelska och svenska i samtalen, till att helt prata svenska, till att bara prata engelska (då Arash mest pratar engelska).

Nu ligger dock all disk i diskhon och göder. Samtidigt som vi väntar på att alla banflugor ska lockas till min fälla som jag fixade idag. Nu låter det ifos som att vi lever i värsta misären, men så illa är det faktiskt inte...det är bara ett 10 tal flugor i köket just nu heheh...

jaja ju ska jag strax åka och handla (kanske) och sen ska jag förbereda mig inför tisdagens plugg.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0