Just nu:

Kom precis hem från skolan, har suttit och "pluggat" från typ klockan 10 tills nu.
Visserligen satt vi (dvs. jag, Sofija och hennes kompis Erika) och åt, snackade omvartannat medans vi pluggande men ja...

Heheh så jag är helt slut i huvudet, efter att försökt fatta vad jag kan behöva säga på seminariet utifrån mina anteckningar. Nu ska jag bara checka igenom boken som vi läser efter nödvändig fakta.
Jag har väll hittat några "godbitar" som min gamla mentor hade sagt, men jaa vad hjälper det i morgon?

Nu ska jag i alla fall dricka en kopp te, slapp kolla på Top Modell, medans jag bläddrar i boken. (Förhoppningsvis kan jag bli klar med sammanfattning tills programmet är slut)

Efter det ska jag ut och springa med Sofija, skönt som fan!

adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0