Från 18 till 48

Tjo.
Har haft en riktigt seggodag idag, amen.
Passade dock på att ¨gå en svänga i mitt favorit område här i västerås; nämligen kyrkbacken. Det är ett område fullt med massor av gamla fina små hus, kullerstenar och vackra träd. Varje gång jag går där blir jag så himmla glad och lycklig. Därmed har jag psykiskt gått från att vara 18 till att bli 50, typ.

Det där medelåldersbeteendet blev ju dessutom mer påtagligare efter denna dagen då jag spontant gick in i affären "hus och hem" och kollade på ljus och prydnadskuddar. Utöver det har jag även jämfört priser på kuddar och duntäcken på Åhléns, och ställt mig frågan om jag får rabatt eftersom jag har ett medlemskort där.

Jaja, nästa vecka ska jag förhoppningsvis åka till Ikea, så då kan jag faktiskt köpa lite täcken osv för mer anständigare priser än vad "hus och hem" har att bjuda på.

För övrigt så fyller min bror 26 år idag, och flummet på kåren igår var påtagligt.
Nice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0