Förvirring

wohoop.
Denna dagen har varit allmänt förvirrande, har pluggat, druckit kaffe, ätit sallad och "städat".
Är sådär härligt förvirrad inför arbetet, men jag ska klara detta! Mina planer är att skriva lite idag, och sen plugga röven av mig valfri dag i helgen. Men ja, jag har matrial, och så, såatte nu gäller det bara att formulera sig och få med allt som behövs. Har jag bara skrivit en mening på arbetet idag...

Om några timmar ska jag sätta mig på bussen mot Hallsta för att provspela med Kolbäck volleyboll. Är väll lite nervös antar jag, men det ska bli spännande. Sen får vi se vad jag tycker om det.

Nu ska jag försöka att skriva något på arbetet, och sen ska jag äta müsli!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0