Flummet är på topp

Är på aslfummigt humör, men har ingen att dela det med.
Har umgåtts med Rick hela dagen idag, och han kommer ironisk nog hit senare ikväll igen.
Men mina vänner som tror att jag gått och blivit toffel, frukta inte! Det har jag verkligen inte blivit, jag umgås med annat folk med, det ska ni veta. Men idag har jag faktiskt en ursäkt, jag och Rick har varit ihop i en månad nu, så ja...då är det väll endå okej?

Så för att leva ut i min flummighet ska jag kolla på Family Guy , och sen överdosar mig med vatten.
I morgon ska jag förövrigt baka kladdkaka med mina homies i korridoren, osv. Sen nästa månad ska jag sluta äta skit, och göra en budget.
Så tills dess blir det lördags godis. heheh

Men för att verkligen bevis hur flummig jag är idag, så ber jag er alla att kolla in denna länken : http://existenz.se/out.php?id=27809 Detta är så sjukt kul att jag skrattar högt varje gång. Så sött!

AADIOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0