Blåsbog

Är på dagens flummigaste humör. Inte okej egentligen.
Har skrattat åt det mest fånigaste idag, och varit hög på kaffe ungefär hela dagen.
Skrattade i cirka 5 minuter åt en skylt som hette  "Blåsbog" , där någon hade ritat på två prickar så att det stod blåsbög istället. Hur tråkigt är inte det?

Hursomhelst, just nu har jag extremt jävla tråkigt. Jag försöker att sysselsätta mig med diverse saker, men jag har varken något att städa upp i lägenheten eller något att plugga på.
Jaja, dagens dilemma är huruvida jag ska ut i morgon eller inte. Det är nämligen "bad taste" tema på kåren i morgon, vilket är en av höstens stora händelse. Men som sagt, jag vet inte riktigt vad jag ska göra i morgon kväll.

Time will tell helt enkelt.
Nu ska jag kolla på Kungarna av Tylösand, och invänta Rick.

See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0