Att få behovet av att spela volleyboll upfyllt.

Hali Halå.
Kom nyss hem från staden, där jag träffade Linette. Vi fikade, kollade kläder (funderar på att köpa ett par skor, men vet inte om jag vågar ge mig ut på klackar...men va fan), köpte en välbehövlig halsduk osv.

Mitt i alltihopa berättade jag för Linette att jag haft jobbiga drömmar och ångest inför volleybollen. Jag saknar mitt lag så sjukt mycket, och jag saknar just känslan av att spela volleyboll så mycket. Att spela volleyboll med högskolans utbytesstudenter är inte samma sak som att spela i ett riktigt lag. Jag blir liksom inte helt tillfredsställd hahah. Detta har då lett till att jag vaknat gråtandes då jag har drömt om hur mycket jag saknat volleybollen.

Så ja, till saken så kom vi överrens om att jag ska provträna med henne lag i Kolbäck nästa vecka. Dvs. cirkus 1-2 mil från V-ås. Så nu jävla!
Jag bryr mig inte om jag kommer vara sämst, jag bryr mig fan inte om att jag kommer skämma ut mig. För jag behöver det här så sjukt mycket.
Därför så taggar jag inför nästa vecka så sjukt mycket, det ska bli intressant. Men som sagt jag vet fortfarande inte om jag har tiden med det. Fast va fan lätt värt att offra tid bara för att spela volleyboll.

Nu ska jag dock byta om för att spela volleyboll med tyskarna osv, och lattja lite (som vi så fint gör). Har jag förövrigt nämnt att jag fått en ny kompis som är heltysk, men som kan prata svenska? Hon har förövrigt bara halva vänster armen, men hon kan fan spela volleyboll endå. Helt sinnessjukt coolt.

Eh ja...jag är mentalt förvirrad, men pepp inför volleyboll såatte...JA vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0