Att bli eller inte bli vegetarian?

Jag funderar på att bli vegetarian i en månad, fast det lär nog bli svårt med tanke på att jag knappast psykisk kommer klara av att inte få i mig tillräckligt med protein osv från kött. ( Med enklare förklaring = trött och hängig)
Hade dock varit intressant att bara äta kyckling och fisk (jag menar jag äter nästan enbart det endå).
Men ja vi får väll se., ska försöka trappa ner på kött hursomheslt och äta mer brocolli och bönor t.ex.

Nu ska jag kila iväg till skolan för att plugga lite med Lisa.
Jag hade fixat eget kaffe att ta med mig i min lilla "kaffe plunta", men kaffet blev äckligt och kallt så jag hoppar den idén. Får fixa det tills i morgon istället. Istället offrar jag 7 kr från min lilla "I'm saving up for a new pair of jeans " burk med enkronor, för att kubna köpa kaffe på kåren. Fett värt.




Kommentarer
Postat av: Cissi

Hur är det med dig idag? :)

2010-10-25 @ 09:41:39
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0