Yo maddfakkah

Jaha och så var en ny kurs igång, Sociologi är det jag läser nu. Fick otroligt mycket information inprentat i huvudet idag. Dock måste jag försöka få fatt på min granne Emma som jag ska låna mina böcker av, så jag kan börja plugga någon jävla gång. Men ja, jag får väll knacka på där innan jag beger mig.

Nu ska jag nämligen iväg till skolan och skriva ut min studiehandledning, och därefter ska jag gå och fika med tyskan från volleybollen. Ska bli trevligt onekligen.

Resten av dagens planer är att tvätta, få fatt på böckerna (givetvis),möjligen läsa lite medans jag tvättar, köpa Müsli, och sen slutligen ska jag iväg till Ricks lägenhet. Nu slipper vi nämligen trängas och dö på mina 19 kvadrat, när han iaf har drygt 26 kvadrat med kök. Såatte...ja lyckan är påtalig.

Adios!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0