Tyck synd om mig

Idag tänker jag gnälla lite, just precis. Jag har nämligen blivit sjuk.
Visserligen var jag sjuk igår med, men då hade jag bara ont i halsen och var dryg. Men idag är det tusen gånger värre.

Jag däckade vid 12 hos Rick igår kväll, och sov förjävla dåligt hela natten. Vaknade av att jag inte kunde andas, av att jag snorade och hade mig. På morgonen vaknade jag kallsvettig och med världens tryck för pannan och ögonen, kroppen var tung och allt var jobbigt. Som att de inte kunde bli värre, så snöade det också (och det gör det fortfarande) . Visst är det mysigt med snö, men inte lika mysigt när man måste gå genom stan för att köpa apelsiner och kurera sig.

Det kommer bli en seeg och trög dag. Ännu mer frustrerad blir jag av det faktum att jag skulle tränat volleyboll idag, så jag kan skriva in mig i Kolbäcks volleybollklubb någon jävla gång. Men nääädå då ska jag bli sjuk och dra ut på det istället.

Jaja nu är jag hemma iaf, och jag har hunnit att laga mat och trycka i mig diverse tabletter för att kunna koppla av. Nu ska jag bädda ner mig i sängen, trycka i mig apelsiner och sova lite och sen ikväll ska jag läsa sociologi.

Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0