Trötthetens närvaro

Jag är så fruktansvärt trött idag.
Saken var den att vi hade föreläsning från halv två tills kvart över fem idag, och dödens trötthet var närvarande.
Ju mörkare det blev, och ju mer och mer läraren pratade om boken vi skall läsa, ja dessto mer trött och ofokuserad blev jag.
På slutet satt jag bara och stirrade framför mig, började se dubbelt, och tänka på annat som "vad ska jag äta i morgon, vad ska jag göra ikväll, hur gör jag den 21 osv osv". Anteckningarna blev dessutom bara kluddiga, och intessägande.

Men men, nu ska jag fixa med min radio. För jag ska skaffa mig ett liv och börja lyssna på P3, igen. Sen ska jag ta mig fan äta vaniljyoughurt (som är asäckligt nuförtiden, så jävla sött! Men klart att coop inte har filmjölk när jag behöver SJÄÄLVKLART). Sen ska jag stirra in i boken om diskursanalyser, och dö lyckligt.

Hörs om x- antal timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0