TAGGARAGATATAAAGAA TAAAAGGA DÅÅ

Taggar taggar taggar taggar taggar!
Ikväll är det sittning med bävarna och jag längtar så sjukt mycket, dock känns det som det är tusen saker jag måste göra innan. Typ duscha.
Har förvisso hunnit stryka, då min käre granne lånade ut sitt strykjärn till mig, så nu är skjortan någorlunda slätstryken.

Ikväll är det tema "film" och jag går som Elle Driver i Kille bill. Jag vet inte hur allt kommer bli ännu men vi får hoppas på det bästa.

Hursomhelst, nu ska jag duscha, städa lite smått, och packa tills i morgon.
I morgon ska jag nämligen på fadderutbildning med 4 andra från min klass, och 35 andra från Mdh i V-ås samt E-tuna. Japp maddafuukah jag ska bli fadder, och därmed bli jag alltså fadder till de som börjar nästa termin. Sjukt kul!

Nu ska jag tagga, så hörs vi på söndag när jag är hemma. Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0