Sån jävulsk huvudvärk

Jag har sånn jävulsk huvudvärk, har pyntat granen ihop med min grannar denna afton.
Den blev assnygg, och alla älskade den. När det var färdigt drack vi glögg, åt pepparkakor och paradis choklad.
Ja gud ja, det var julstämmning för hela slanten alltså.

Mitt i alltihopa så såg vi att det kom en polis-skåpbil som stannade utanför vårat hus. Sen kom det även en ambulans och en brandbil, för det var nämligen något brandalarm som hade gått i huset. Personen i fråga var dock inte hemma, och det brann inte heller men endå. Den förvirringen som rådde bland oss var ju inte lite påtaglig.

Efter det blev vi asflummig, och skrattade som fan åt massa grejer. Därav min huvudvärk. Därför ska jag sova nu, och peppa med sovmorgon i morgon.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0