Min mamma är världens bästa

Oooh yeeah! Blev precis klar med projektarbetet nu daamn! Nu ska jag kolla igenom mina anteckningar så jag kan "kicka ass" i morgon på eximinationen. Men först måste jag nog chilla lite.

Fick förövrigt ett brev idag där det stod att jag skulle gå och hämta ut ett paket på posten, konstigt tyckte jag, då jag inte beställt något, men men. På eftermiddagen gick jag och hämtade paketet och fattade att det var från mor min. När jag öppnade fick jag först upp ett par tjocka strumpbyxor "haha typiskt mamma tänkte jag". Men sen när jag klämde paketet märkte jag att det låg fler saker i.
Det låg en liten lapp i där hon skrivit en förklaring till allt hon hade skickat vilket var; tjocka strumpbyxor, vantar, trosor, en bok, 2 biobiljetter, och löste med smak av choklad.

Det bästa av allt var dock att hon hade skickat med en krönika som hade publicerat precis när jag hade flyttat till Västerås. I den stod den en massor om hur viktigt det var för henne att vara mamma osv. Detta gjorde mig tårögd, och det är inte ofta jag blir det ska jag säga er!

Fy i helvete vad jag behövde detta en dag som denna, detta fick mig verkligen att orka resten av denna dryga pluggdag! Nu är jag som sagt klar, och därför ska jag festa till det med att tvätta, och att städa. För i morgon kommer J.K och Kärre hit! Fyyy vad jag längtar!

Puss!

Kommentarer
Postat av: K

åååh, vad fint :D

2010-11-04 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0