Mästerkocken i studentköket

Har städat undan och dammsugit ordentligt i lägenheten nu, druckit en kopp te och tänt lite ljus. Avkoppling på hög nivå nu alltså.
Igår lagade jag och mina kära vänner Tacos, så av resterna som blev över åt jag, och gjorde matlåda av. Utöver det blev det lite konserverade persikor över. Först funderade jag på att dem i bare, men efter ett tag kom jag på världens bästa, billigaste, och icke så onyttiga efterätt, så här får ni det:

Persikokladd a la Fanny:

Ta två klyftor persika och häll dem och konsaveringsaften i en skål.
Häll i en skvätt mellanfilmjölk i "vattnet" och rör om.
Sockra om du vill.

Sen har du fixat dig en riktigt lajj, men helt acceptabel efterrätt



Kommentarer
Postat av: Kesaken

HAHAHAH det låter as äckligt xD

2010-11-08 @ 11:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0