Helg ljuva helg

Denna helgen var helt stört galen, fick som sagt besök av J.K och Kärre, men även av Viktor. Här kommer helgens händelser i korthet.

Halloweenfest - jag var sailor moon, philip skrämde folk på stan, och J.k och Kärre kom på besök! Och den där Viktor.
När jag kom hem i natten möttes jag av en jävla kärra i min hall, spelkort överallt och en två tre mongon i min säng. Jag fick sova på luftmadrassen...

Lördagen: Tungt uppvaknande, sight seen i V-ås, häng på "skogsturks berget aka Djäkneberget".
Tacos och mys i köket, meeting the Rickybois parents *(det gick bra).
Utgång - R och K baren, minusgrader, reggaekväll på Konrads, ful dans, J.K och Fanny på Govonor Andy konsert, uppmötande av fulle Kärre och Viktor
Hemkomst- spooning

Och nu är jag ensam.
I morgon börjar jag med en ny kurs gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0